Henkel lanseaza “Caravana Descopera-ti frumusetea” in judetul Constanta

Henkel Romania, lider global pe piata bunurilor de larg consum, prin branduri de ingrijire personala, dar si produse pentru curatenia casei, anunta lansarea proiectului de responsabilitate sociala “Caravana Descopera-ti frumusetea”, ce se va desfasura in luna octombrie 2016, in patru localitati din judetul Constanta. Pe 10 octombrie a avut loc prima activare, in localitatea Cumpana. Calendarul activitatilor cuprinde in continuare urmatorul traseu: 17 octombrie – Cobadin, 24 octombrie – Corbu, 31 octombrie – Lumina. Localitatile au fost selectate alaturi de partenerul local – Asociatia Impreuna Pentru Viitor Constanta. henkel “Caravana Descopera-ti frumusetea” isi propune sa inspire fetele si femeile sa isi puna in valoare atuurile naturale si sa capete incredere in frumusetea lor. Ingrijirea parului – unul dintre cele mai vechi ritualuri de infrumusetare – este si astazi un element central in rutina de infrumusetare a femeilor, precum si un simbol al feminitatii si senzualitatii. Brandul Schwarzkopf din portofoliul Henkel Romania este partenerul de incredere al femeilor in rezolvarea oricaror probleme ce tin de igiena si frumusetea capilara. Astfel, Henkel Romania, prin brandul Schwarzkopf vine in intampinarea nevoilor si dorintelor femeilor cu o larga paleta de produse: de la solutiile de ingrijire adaptate fiecarui tip de par de la Schauma, alaturi de tratamentele de reparare oferite de brandul Gliss, de solutiile de colorare oferite de Palette si pana la produsele de styling Taft, brandul de styling numarul 1 in Romania, confom datelor furnizate de Retail Zoom pe baza cotei de piata in perioada ianuarie-august 2016.

Proiectul se inscrie in lista initiativelor de responsabilitate sociala ale Henkel Romania, care doreste sa sustina si sa incurajeze fetele si femeile sa creada in frumusetea lor si in potentialul lor de a reusi in viata. Credem ca fiecare femeie este frumoasa, important este sa-si descopere propriile nevoi si sa adopte cele mai potrivite produse propriului stil, astfel incat sa isi evidentieze atuurile si sa se puna in valoare. ”, a punctat Gabriel Barbu, General Manager, Divizia Beauty Care, Henkel Romania.

“Caravana Descopera-ti frumusetea” cuprinde activitati de informare ce se axeaza pe aspecte legate de igiena si infrumusetarea parului. Concret, in fiecare dintre cele 4 localitati selectate se desfasoara sesiuni de hairstyling cu stilisti si voluntari din partea Asociatiei Impreuna Pentru Viitor Constanta pentru cate 40 de fete si femei selectate impreuna cu autoritatile locale si reprezentanti de la asistenta sociala. henkel-1 Astfel, un total de 160 de fete si femei vor beneficia pe durata campaniei de sfaturile stilistilor, vor primi materiale informative pentru ingrijirea parului si produse cadou oferite de Henkel Romania si vor primi un tratament complet de infrumusetare a parului in cadrul coaforului mobil amenajat in fiecare dintre localitatile selectate. Miza acestui proiect este sa ajutam fetele si femeile sa capete incredere in frumusetea lor si sa descopere modul in care isi pot ingriji parul prin folosirea unor produse cu performante profesionale. henkel-2 Henkel opereaza la nivel global cu marci si tehnologii grupate in trei divizii: Laundry & Home Care, Beauty Care si Adhesive Technologies. Companie fondata in 1876, Henkel detine in prezent pozitii de lider global atat pe pietele de bunuri de larg consum, cat si pe cele industriale, printre cele mai importante marci numarandu-se Persil, Schwarzkopf si Loctite. Henkel are cca 47.000 de angajati la nivel global si a inregistrat in anul fiscal 2013 vanzari de 16,4 miliarde euro si un profit operational ajustat de 2,5 miliarde euro. Actiunile preferentiale Henkel sunt listate la bursa germana DAX.

Comments are closed.