IKEA Romania a lansat Catalogul IKEA 2016. In perioada 17 august – 6 septembrie, 930.000 de ikeaexemplare ale noului catalog vor fi distribuite in locuintele din Bucuresti, Pitesti, Ploiesti si imprejurimi.

Noul catalog are 328 de pagini si se inspira din bucuria meselor impreuna, reflectand tema de anul acesta: „Gesturile mici conteaza”. Este vorba despre momentele marunte, magice, din jurul bucatariei si nu numai. Despre gesturile mici dar pline de semnificatie pe care le facem pentru cei dragi, fara un motiv anume.

Catalogul IKEA de anul acesta are o tema care uneste oamenii mai mult ca niciodata. Catalog IKEA 2016_4O tema care vorbeste despre individualitate, dar care este universala. O tema axata pe viata in jurul bucatariei si pe acele mici momente magice care au loc in acest spatiu. Atunci cand mancam o ultima bucata de tort in timp ce toata lumea doarme. Atunci cand presaram busuiocul crescut in casa pe o farfurie plina cu paste. Sau atunci cand ii aducem cuiva drag micul dejun in pat fara un motiv special. Despre asta vorbim in noul catalog. Sarbatorim lucrurile care fac viata in jurul bucatariei sa fie mai armonioasa si ne facem timp pentru lucrurile mici care fac marile diferente. In paginile catalogului de anul acesta au prioritate bucatariile, produsele pentru gatit si servit, precum si produsele din departamentul IKEA FOOD. Este o tema care ne place si credem ca este extrem de relevanta si actuala pentru romani,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA Romania.

IKEA FOODCatalog IKEA 2016_3

Studiu IKEA despre obiceiurile de acasa

Odata cu tema noului catalog este lansata si o noua analiza IKEA Group la nivel international. Life at Home Report are ca tema activitatile de zi cu zi legate de mancare si modul in care ne influenteaza ele starea de bine. Studiul global este bazat pe vizite desfasurate de Compania IKEA in casele oamenilor, pe studii interne ale IKEA Group, precum si pe raspunsurile a peste 8.500 de locuitori din 11 capitale ale lumii la un chestionar IKEA.

Noutati pentru toate gusturile

  • Detalii si accesorii – Pentru ca fiecare incapere a casei ofera un prilej de a face gesturi mici pentru cei dragi, catalogul IKEA cuprinde o multime de idei si accesorii pentru a le pune in practica. Suportul de laptop se transforma intr-o tava perfecta pentru cinele de pe canapea (pag. 73), iar carafa cu apa se potriveste oriunde cei dragi au nevoie de hidratare sau de o bautura racoritoare (pag. 74).
  • Mai multe noutati si colectii limitate – Colectia SINNERLING creata de designer-ul Ilse Crawford propune o reintoarcere catre materialele naturale prin produsele din lemn de pluta naturala, bambus, ceramica si pluta. Produsele din colectia SITTNING transforma fiecare masa intr-o experienta aparte. Sunt confectionate din materiale precum lemn de acacia, piatra, sticla si bumbac, iar formele si culorile neasteptate creeaza o atmosfera placuta. Aceste doua colectii sunt doar cateva din noutatile prezente in catalog si in magazin.

Aplicatia Catalogul IKEACatalog IKEA 2016_2

Catalogul IKEA 2016 vine si anul acesta cu extensia digitala – disponibila de pe 13 august – prin care inspiratia si produsele se muta din catalog, in casele romanilor.

  • Noua functie „Plimba-te prin camera” ofera posibilitatea de a face un tur virtual in doua camere din catalog
  • Prin optiunea de „Realitate Augmentata”, utilizatorii pot vedea cum arata peste 400 de produse IKEA la ei acasa
  • In plus, aplicatia ofera peste 50 de filme, imagini si vizualizari de 360° ale camerelor.

Preturile mentionate in Catalogul IKEA 2016 includ TVA, sunt maxime si sunt valabile 1 an de zile, de la 1 septembrie 2015 pana la 25 august 2016.

Catalog IKEA 2016_1IKEA este o companie de retail mobilier si decoratiuni, de origine suedeza, fondata in 1943 de Ingvar Kamprad. Marca IKEA a fost inregistrata in 1943, in Suedia. Majusculele din denumirea IKEA provin din initialele numelui fondatorului: Ingvar Kamprad, numelui fermei unde a crescut: Elmtaryd, si numelui satului in care se gasea ferma: Agunnaryd. Compania IKEA detinea, in august 2014, peste 355 de magazine in 47 de tari sau teritorii, dintre care 40 de magazine erau francize detinute de alte companii decat IKEA Group.

Magazinul IKEA din Zona Comerciala Baneasa a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara, pe 21 martie 2007. Pana in luna martie 2010 a fost operat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea IKEA Romania a devenit parte din IKEA Group. Detalii pe www.IKEA.ro.

Viziunea IKEA

Sa cream o viata de zi cu zi mai buna pentru cat mai multi oameni.

Misiunea IKEA

Sa oferim o gama larga de produse de mobilier, accesorii si decoratiuni pentru casa – functionale si cu un design de calitate, la preturi atat de scazute incat cei mai multi oameni sa si le poata permite.